Fijn dat u interesse heeft in een lidmaatschap bij Zorgthuisnl.
U heeft hier kunnen lezen waar we voor staan. Hieronder lichten we toe wat wij u bieden als lid.
Beïnvloeding
Zorgthuisnl voert lobby voor de belangen van uw organisatie bij verschillende stakeholders, zoals ministeries, zorgverzekeraars, gemeenten, zorgkantoren, cliënt– en patiëntorganisaties, beroepsverenigingen en bonden. Bij Zorgthuisnl is zorg (zoals) thuis het uitgangspunt. Door een lidmaatschap bij Zorgthuisnl vergroot u onze impact.
Netwerk voor ondernemers
Samen met haar leden vormt Zorgthuisnl een stevig netwerk. Door Zorgthuisnl komt u in contact met andere leden en partijen die voor uw organisatie van belang zijn. Bij Zorgthuisnl telt elk lid evenveel mee. In ons netwerk kunt u kennis en ervaringen opdoen en delen, bijvoorbeeld tijdens de vele inhoudelijke bijeenkomsten, die wij organiseren. Vrijwel zonder uitzondering zijn bijeenkomsten, trainingen en cursussen voor leden gratis toegankelijk.
Persoonlijk contact
Zorgthuisnl heeft een professioneel en compact bureau dat snel schakelt. Wij vinden persoonlijk contact essentieel. Wij willen weten wat er bij u speelt zodat wij daarmee aan de slag kunnen. Medewerkers van Zorgthuisnl komen regelmatig op werkbezoek zodat u ons kunt vertellen wat voor u belangrijk is.
Ontzorging
Als lid van Zorgthuisnl kunt u altijd een beroep doen op de helpdesk en de online kennisbank. De helpdesk werkt snel. Doorgaans kunnen we u direct van dienst zijn. Bij complexere vraagstukken schakelen wij externe experts en juristen in, om u optimaal te kunnen ondersteunen.
Via Zorgthuisnl bent u verzekerd van toegang tot zorgprotocollen. Als lid kunt u gebruik maken van een landelijk netwerk van professionele klachtenfunctionarissen van stichting Quasir, bent u aangesloten bij de geschillencommissie van Stichting Zorggeschil, kunt u wanneer dat nodig is snel een beroep doen op een netwerk van voorzitters bij een calamiteitenonderzoek, kunt u tegen aantrekkelijke voorwaarden een functionaris gegevensbescherming inhuren en/of gebruik maken van een op maat gemaakt pakket dat voldoet aan alle eisen van de privacywetgeving.
Wij behartigen uw belangen aan onder andere de onderhandelingstafel van de CAO VVT als één van de twee betrokken werkgeverspartijen.
We zijn deskundig en 5 dagen per week via de helpdesk bereikbaar voor vragen en advies.
Wij sturen wekelijks een nieuwsbrief met relevante ontwikkelingen en informeren u waar nodig via mailingen.
We bieden een kennisbank met praktische informatie en hulpmiddelen.
We hebben mantelovereenkomsten afgesloten met diverse samenwerkingspartners, waar leden naar behoefte gebruik van kunnen maken. Denk hierbij aan een advocatenkantoor, certificeringsinstelling en een klachtenfunctionaris.
We organiseren bijeenkomsten en workshops om kennis over te dragen en ervaringen te delen.
We creëren een netwerk met korte lijntjes door middel van WhatsApp-groepen.